baby3_ Kızlar benim ikizlerim var 1,5 yaşında ama inanın insan unutuyor . Ve hep fazla aldığım için sayıyı da hatırlamıyorum. Şimdi yeni bebek gelecek nasipse. 1 numara bezden kaç tane aldınız
reyhan12 baby3_ ben 1 numaradan 1 paket 64 lu aldim baskada almadim olurda pisik yaparsa degisirim diye ve 1 numarayi cok alma dediler cabuk buyuyolar diye
nlrsena baby3_ valla indirim vardı ben 222 adetli 1 numara molfix aldım 280 küsür fiyata o kadar kullanır mı 1 numarayı bilmiyorum ilk bebek olacak fazla gelirse de kuzenlerim hamile onlara veririm benden sonra doğuracaklar 😅 yararlanırlar
hunilimom baby3_ büyük kızım kilolu doğdu 1 numara 20 gün felan kullandım 12 tane Prima 4 tane Molfix 40 tane de canbebe kullandım gerisi 2 numaraya geçtim (Prima ve Molfix pişik yaptı) küçük kızım 3240 Gr doğdu 200 e yakın bez kullandım biraz da kilosuna felan göre değişiyor canm ama çok almamakta fayda var tabi
Kara77 reyhan12 bende öyle yaptım 1 paket aldım 1 numara 60 li ya da 40 lı olması lazım sonra alırım diye fazla almadım
Likayolcusu nlrsena fazla ben bir numaradan 80 adet falan kullandık sonra 2 numaraya geçtik yani bebeğiniz çok zayıf doğmazsa tabi 3 ve 3 ün üstüyse fazla gelir o sayı
Dark baby3_ bı 100 tane alsanız, günde 5 tane gitse en az, 20 gün eder. 3-5 kilo kullanıyor 200 falan ideal sanırım sonra duruma göre bakılır
Kaahvelii baby3_ 3800-4100 doğan bebeğim bugün 18.gunluk 1 beden sleppy 2.paket bitmek üzere son 6 tane kaldı küçük gelmeye başladı artık taşıyor kaka ve çiş 2 ye gecicem mevcut kilo 4300
nlrsena Kaahvelii maşallah 🧿 Allah sağlık sıhhatle büyütmeyi nasip etsin inşallah paketler kaç adetliydi acaba?
guzelanne01_ baby3_ bence bir paket al canım ben kızıma 1 paket aldım pişik yaptı kokusunuda sevmedim paket öyle kaldı sonra molfix aldım 1 paket 1 numara memnun kaldık büyüyene kadarda kullandım bence sende aynısını yap
nlrsena Likayolcusu artık almış bulundum 😅 bol bol kullanırım napalım teşekkür ederim bilgi için ihtimalen de 3 ve üstü olur sanırım kilosu erkek bebek çünkü gerçi Allah bilir nasip kısmet bakalım ☺️☺️
Utkulu1 baby3_ 1 paket 64lu aldım. İkinci pakette 2 numaraya geçtim direk. Sıkıyor bacaklarını rahat etsin diye. Stok yapmamanizi öneririm pişik vs yaparsa elinizde kalmasın.
-MinikveAnnesi- baby3_ 1 paket 1 numara 3 paket 2 numara kullandım. Paketler de 74 lü 66 lı sanırım molfix
KayraVeAnnesi_06 baby3_ Şuan 160 adet var , kardeşim benden önce doğum yapmıştı onun verdiği sayıya göre bende ortalama bir adet aldım
minik_koala_ve_annesi baby3_ valla 2 paket aldim 3.paketi actim ama kullanamadim dar geldi bence 2 paket alin sonra 1 paket 2 ye gectim oda pek rahat degil gibi 2 bitsin direk 3 e gececegim