Alymus Fgbebek-1 Fgbebek-1 hiç tatlı yiyesim yoktu aşermemde olmadı ama mide bulantısı kusma had Safa’da 18+1 hala kusmaya devam cinsiyetimiz erkek
Eluf Fgbebek-1 bende ilk cocgumda çok tatlı yedim çok kizim oldusuan 14 hafta gebeym hep eksi tuzlu turşu yiyiyom tatlıdan midem bulanıyor cinsiyet belli değil dahauvrenmdm
Betusbenn Fgbebek-1 Limon benim sadık yarim :) hem en cok aşerdiğim hemde mide bulantıma en iyi gelen sey. Kızım olacak :)
Mervetnl Alymus ben hiç kusmadım midem de o kadar hafif bulandı ki ağlamıyorum bile mide bulamtısına 😅
Sultan4141 Ogluma hamileyken cok kustum ne ysem midem bulaniyodu cikariyodum canim hep eksi yemek istiyodu sindi ikiz kizlra hamileyim bunlarda sadece sabah midem bulaniyodu okadar canim yine tuzlu eksi seyler istedi
rkymrsn Canımın istediği sadece erik ve çiğköfte nar ekşisi oldu.. ilk üç ay bunlarla yatıp kalktım diyebilirim. Ve kusma hiç yaşamadım resmen bir defa anca yaşadım. Onun haricinde çok uykum geliyordu. Kız bebiş annesiyim
selinakcan 10+3 hamileyim asiri mide bulantisi kusma var canim hep eksi cekiyor cinsiyetlerini cok merak ediyorum ikiz gebelik
Fgbebek-1 Bende bulantı kusma yok tuzlu ekşi çok nadir Tatlı bilmiyorum bende 10+2 oldum bakalım bebiş ne olacak doğruluk payı var mı ekşi Tatlı da merak ediyorum hayırlı sağlıklı bebişler olsunlar inşallah