Emiralya öncelikle çok geçmiş olsun, bende tam 37de getirdim kızımı dünyaya. 2.500kg doğdu çok şükür elhamdülillah hiçbir sorun olmadı benim sağlık sorunlarımdan dolayı 1 haftada çıktık. Kızım gayet saglikliydik 😍 rabbim sizede hayırlı doğumlar nasip etsin inşaallah 🤲🏻