Merhaba kızlar biz 24+5 günlügüz geçen hafta pazartesi günü şeker yüklemesi yaptırdık herşey normal çıltı idrar kan vs bakıldı herşey normal lakin 6 gün sonra başım agrımaya başladı aşırı rahatsız edici bir agrı degil ama agrıyordu evde ki tansiyon aletimde bilekten ölçüyor tansiyonum hep yüksek çıkıyordu kardiyolojiye gittim holter takıldı ve tansiyon sorunum olmadıgını ögrendik bilekten ölçenler yanlış ölçüyormuş sizinde aklınızda olsun. Tansiyon sorunu olmayınca içimiz rahatladı ama gel gör ki hala başım agrıyor yemekden bir çatal alayım midem bulanıyor biranda 2 yudum su içeyim yine midem bulanıyor fazla ses daha çok başımın agrıma şiddetini arttırıyor baş agrısından bulantı oluyodu biraz önce kustum hatta bu ne nasıl geçer hiç bir fikrim yok doktor migren olabilir dedi geçmezse nörolojiyede git dedi bi fikri olan var mı varsa yazar mısınız..