41 hamile anneden ayetel kürsü istiyorum.Bir tane gebelik kaybım var.Tekrardan tüp bebek tedavisi gördüm ve cumartesi günü kan tahlili vericem.Bana ve benim gibi anne olmak isteyen bütün kadınlara dua eder misiniz güzel ve hayırlı sonuçlar almam için.
Okuyanlar okudum yazabilir mi.Adım EDA