Susamcik01 Yarendemir_q 21 yaşında başladım 24 şuan 7+4 hamileyim ve 3. Tüp bebek denemem umut hep var :)
Bebeginehasret Yarendemir_q benmde oluyo ama.durmuyodu 22 yasimda ilk kurtah sonrasi tedaviye 23 yasimda baslamis gibi oldm 5 yil sonunda anne oldm hamdolsn 🙏
Mervetnl Yarendemir_q 30 yaş 3,5 yıl evlilik 0 gebelik 1 tüp bebek 1 embriyo ve rabbime şükürler olsun 23 haftayı geride bıraktık 🙏🏻
Sinemb1406 Yarendemir_q Merhaba:) 30 yaşındayım.Geçen sene klomen tedavisi ile hamile kaldım. Ancak 3 aylıkken bebeğimi kaybettim.6 ay ara verdim vücudum ve psikolojim toparlansın diye. Sonrasında tekrar doktora gittim. 6 ay tedavi gördüm ancak sonuç alamadık malesef. Doktorum tüp bebek tedavisine başlayalım dedi. Sol tüpüm kapalıydı ve polikistik over sendromu var bende. Bu yüzden tüp bebek tedavisi gördüm. İlk seferde de çok şükür tuttu. Şuan 26+2 günlük hamileyim ☺️
Susamcik01 Yarendemir_q sol tüpüm tıkalıydı ama yaşım genç diye sorun da teşkil etmediği için deneme yaptık 2 kez olmadı ondan önce 3 kez aşılama denedik olmadı. En son Eylül ayında laporoskopi ile sol tüpüm alınacaktı ama ameliyatta sağ da tıkalı çıktı bağırsaklarım karın duvarıma yapışık çıktı baya kötü durumdaydı içeris her yer iltihap dolu çıktı (küçükken ameliyat geçirdiğim için öyle olmuş) sonra iki tüpünde bağlantısı kesildi. Hemen arkasından hamile kaldım tüp bebekle :)
Ftmmma Yarendemir_q 23 yaşında evlendim eşim 27 yaşındaydı. 2 yıl normal yolla olmasını bekledik olmayınca doktora gittik testler tahliller derken 2 negatif aşılama 1 pozitif tüp bebek ( kalbi durdu kürtaj oldum) ardından 1 negatif tüp bebek. 3. Tüp bebek denememizde kızıma hamile kaldım çok şükür 35 haftalık olduk. 29 yaşındayım şuan 6 yıl bekletti bizi miniğimiz. Aslında pek yaşa yıla bakmıyor doğru zamanı Rabbim biliyor bize çabalayıp sabretmek düşüyor. Sizin mucizeniz de en doğru en yakın zamanda sizi bulsun inşallah 🌸🌸
Mrvrntsv 30 yasimda basladim tedaviye. 4 senedir evliyiz 3 senedir deniyorduk. 32 haftalik gebeyim tup bebek ilk denemede tuttu elhamdulillah. Ondan once ilac olarak femara denedim olmadi. Hic asilama yaptirmadim doktorum onermedi.