S00-00 10 lu hastane çıkışı almıştım kızıma. Ben doğumhaneden çıkana kadar yıkamış giydirmişlerdi benim çıkmamı bekliyorlardı getirmek için. Odaya gelince kızımı bana getirdiler. İlk giydiği daha süslüydü😀 bebek bakım odasından çıkınca herkes gördüğü için süslü olanı giydirmek istemiştim. Ben yedekli 5’li takımlardan da koymuştum sonra ziyaret saati kapanınca değiştirdim üzerini. Belki rahatsız olur diye.