Merhaba hanimlar,ben 31+6gunluk hamileyim,bugun ki randevuya kadar ultrason hep duzgun normal gosteriyordu bebeyimin haftasini, ama bugun ultrason 30+6 gosterdi ve 1817qram dedi
Aranizda boyle durum yawayan oldumu?? Boyle oldu zaman dogum hangi duruma gore sayiliyo☹️