Benim canım 15. Haftamda atıldı önlem amaçlı bir gebelik kaybımdan dolayı atıldı benim şuan evdeyiz yatıyoruz sadece tuvalet ve yemek yemeğe kalkıyorum 28. Haftaya kadar böyle dedi doktor enfeksiyona çok dikkat ediyoruz ve ilaçlarımı iğnelerimi düzünle kullanıyorum başka elimizden gelen birşey yok gerisi rabbime kalmış sağ sağlim kavuşalım miniklerimize