Evet kızlar prensesime kavuşmaya tam 28 gün kaldı heyecan korku stres tüm bedenimi sarmış durumda kıyafetlerini yıkadım utuledim çantamızi hazırladım Rabbim bu duyguyu isteyen herkese yaşatsın İnsAllah 🤗 bu güne kadar gelmek hiç kolay olmadı hep korkuyla bişe oldu dikiş mi açıldı endişesiyle geldik bu süreçte eşim ile 5 aylık bir ayrılık yaşadık onuda aştık. 12+5 te serklaj oldum kimi zaman idrarda kimi zamanda kanda enfeksiyon ile mücadele ettim dört duvar arasında hep yattım ayrılık sürecinde çok sıkıntı çektim lekelenmeler vs de yaşadım plesantamin aşağıda olduğunu öğrendim derken bin şükür sona yaklaştık🥰 yazmak istediğim bir sürü şey var aslında ama yazmaya dökemiyorum ses kaydı olsa öyle anlatsaydim tecrübelerimi keşke 🤭 ama şunu hiçbir zaman unutmayın siz önleminizi alın ne gerekiyorsa yapın gerisini Allah a bırakın nasibimizde ne varsa onu yaşıyoruz sonuçta 🤗 güzel annelerin sizden dualarınızı istiyorum hayırlısıyls sağlıkla buraya doğum hikayemizi yazmak istiyorum bu nasip olsun İnsAllah hepimize 🥰❤️❤️