pembekizim Ben yumurtlamadan sonra hep 15. Gün hastalanırım.Arada 14 yada 16.gün hastalandığımda oldu.Senin belki geç döllenmedir.Adete yakın yumurtladıysan.Yada gebelim için kullandığın ek bir takviye kür macun oda yapabiliyor.Yada mevsimsel geçişlerde de bu tarz gecikmeler olabiliyor.