Kızlar 1.70 boyum 70 kilo ile hamile kaldım şuan 90 kilo oldum . 🥲🥲🥲 Doktorum hastaneden ayrılıyor. Aralığın ilk yada ikinci haftası doğum planını yaparız, doğumuna girmeyi çok isterim dedi. Sürecin başından beri beni tek bir doktor takip etti. Çatı muanesi felan yapmadı ama kilo alma normal doğumun riske girer dedi. Kafamı karıştırdı. Sizce kilom ve boyum normal doğum için uygun değil mi? Normal doğum düşüyodum, üzüldüm açıkcası. Yani ucu açık kaldı neoldu olcak kavrayamadım. Çok şükür sağlık problemim de yok. Gebelik şekerim vardı, unu seker kestim normal şuanda değerlerim. Haftaya son kez muayeneye çağırdı bakalım ne diycek. 😵💫 Sizde durumlar nasıl?