şaka gibi ama normalde de jilet kullanıyordum hala kullanıyorum ama hamilelik öncesine göre tüylerimde gözle görülür bir seyreklik var bacaklarımda yok denecek kadar az cıkıyor normalde hamilelikte daha da gürleşir kalınlaşır diye duydum hep sizde nasıl durumlar keşke hep böyle kalsa seyrek hali hosuma gitti dikkatli bakılmayınca görülmüyor neredeyse özellikle de bacaklarım 🥺🥺🥺