Parii Kıxlar merhaba. Bende folekul partlamiyordu foktor ilaçlar yazdı geçen ay 9 gün ondan önceki ay 5gün adetim tez olmuş. Hamile kalmak istuyorumm 4 aydır düğünüm olduu
Hamileanne Parii acele etme yahu daha dört ayşık evlisin ilk bir sene olmaması normal diyor doktorlar ki çevrem bi çok kişide gördüm sonra oluyor çocukları gönlünü ferah tut