Balkiz Hastaneyle görüştüm pek ikna edici değillerdi sistemler şuan hep böyle bizde size bi belge verebilmek adına manuel olarak giriş yaptık fakat onda da bi yanlışlık olmuş yoğunluktan ötürü denildi. Sgk ya gitmediğini söyledi ama bi doğum gerçekleştiğinde her yere aynı belge gönderilmez mi? Mantıklı gelmiyor çok kafa kurcalayıcı..