Kızlar bu bebiş ne zaman gelir artık gerçekten gelmesini istiyorum :))) 34.haftada korkuttu bizi sancı çıktı nst de 2 gece hastanede kaldım serum vs ciğer geliştirici oldum ne olur ne olmaz diye , şuan ki tek belirtim karnım çok sertleşiyor gün içinde toplanmalar çok oluyor ve vajina ağrısı başladı 1 haftadır iç kemikleri ağrıyor sanki yürürken ayağa kalktığımda yada yattığımda dönerken vs şuan 38.haftadayım bu arada tahmini ne zaman gelir çok kasılması olup 38 de doğuran var mı bu arada ne zaman nst girsem az da olsa sancım çıkıyor 🤷🏻♀️ ,