pinar_033 İyi akşamlar 15+2 olduk ikinci gebeliğim.elimle karnımı sevmeye başladığımda kipirtilari hissediyorum sanki karnım dalgalanıyor sizde durumlar nedir hayalim mi oluyor diyorum kendi kendime erken degilmi diye
ilkimbebee pinar_033 bizde 15+1 iz henüz hissetmiyorum. Fakat baş ağrılarım başladı ve kusma vs yokken bu haftalar kusma başladı
pinar_033 Eluf yok canım önümüzdeki çarşamba gidicem inşallah o gün söyleyecek doktorum tahminde bile bulunmadı devlet hastaneleri anca bu vakitleri bekliyor
gmzhrn ilkimbebee yoen geç başlamış maşallah sizin benim 7m.haftada başladı 8 bitecek yarin hayatım berbat durumda gibi. ve bulantilarim 7. aya kadar devam edecek napacam bilmiyorum
pinar_033 ilkimbebee canım bende şimdiye kadar resmen bulantı ve arada kusma çektim doktorum hap ta vermedi iyce kusma olmadıktan sonra gerek yok diye ben de pazartesi günü saglik ocağına prilam yazdırdım Bi içtim resmen boşuna çekmişim şimdiye kadar dedim
meva_asil_moms pinar_033 bizde 3 gün sonra 15 haftalık olacağız. Benim de ikinci gebeliğim hissediyorum artık ben de
ilkimbebee pinar_033 evet canım prilam çok etkili ilaç çok yüklenmek istemiyorum bagımlılık yapıyor diyor çevrem vücudun alışınca hep o hapı istiyo
pinar_033 Yani uygun pozisyonu yakalayamadiktan sonra özel devlet boş bende çok merak ediyorum insllah sağlıcakla gelsinler
nazzkurban pinar_033 yaa bende 15+4 üm ben resmen hissediyorum herkes erken diyor ama yok resmen karnımda hava kabarcıkları patlıyor gibi bi kabarcık ordan oraya gidiyor gibi oluyor 🥰
pinar_033 nazzkurban demekki bünyeyle alakalı canım inip çıktığını bazen çok rahat gozlemleyebiliyorum tekme değil o ayrı deniz dalgası gibi😃