Benim bir kızım var. Kızımda çok kötü kusuyordum. Sabahları genelde kusardım. Aşırı koku hassasiyetim vardı. Su bile kokuyor geliyordu. Hiç bir kokuya gelemiyordum. Duş almak dahi istemiyordum su kokuyor geldiği için 😅
Bu hamileliğimde çok şükür oyle hassasiyet yok. Çok fazla mide bulantısı yasamıyorum. Mide ağrısı çok yaşadım. Halada arada yaşıyorum. İlaç yazdı doktorum onu kullanıyorum. Kusmalarım sabahları değil akşamları yasıyorum. Kusmakta değil midemde bi tuhaf his oluyor. Kusarsam rahatlıyıcak gibi oluyorum. Hep kendimi zorla kusturuyorum öyle biraz daha iyi oluyorum. Ve 8-9 olunca hemen zorlada olsa uyumaya çalışıyorum