Seh3naz- Kızlar gece karın ağrısı ile uyanıyorum. Uyandıktan 5-10 dk sonra ağrı geçiyor . Sabah da yine aynı şekilde ağrı çekerek uyanıyorum uyandıktan sonra geçiyor . Sadece ben de mi oluyor sizde de oluyor mu merak ediyorum .
Dlkzz Seh3naz- Seh3naz- canım bende gece karin agrisiyla uyanıyorum. Kaç haftalıksın benim 20 haftalık
Ali-Kaanin-Annesi Seh3naz- bende de oluyor canım 24 haftalıkken başladı şimdi 34+4 olduk hâlâ devam ediyor. Kaç haftalıksın 🤗
zuhaall Seh3naz- aa bende aynıyım ya karın ağrısı değilde daha çok kasık ağrısı oluyor karnımın içi sertleşiyor sonra özellikle yatrken öyleyim sağa sola dönerken ağrıdan uyandığımı biliyorum 3 4 gündür böyleyim kontrole gittiğimde sormayı düşünüyordum bende
Seh3naz- Ali-Kaanin-Annesi 38+4 kardeşim ☺️ uzun zamandır oluyor . İlk zamanlar aha doğuracağım diye uyanıyordum . Sonra geçiyordu uyuyordum tekrardan . Şimdi zaman da yaklaşınca tek bana mı oluyor diye merak ettim ☺️
Ali-Kaanin-Annesi Seh3naz- bende öyleyim ama bir yandan da korkmuyor değilim var ya erken doğum riskim de var psikolojim de yerinde olmadığı için 😅🤦🏻♀️
Ali-Kaanin-Annesi Seh3naz- yok valla benimki sıkıntıdan dolayı hala da devam ediyor doktor üç haftaya bir alacaktı ama haftadan haftaya alacak artık herşeyin hayırlısını versin rabbim sağlıkla doğsun da başka bir şey istemiyorum. Bu cuma günü hürmetine dualarımız kabul olsun aminn 🤲🏻🤗