Yasminaydemir Hamileligimin başından itibaren kullaniyorum. Göbek hariç kollar ve bacaklara dönüşümlü uyguluyorum. Günde 4 kez vurduğum için hergun iki kol iki bacak tam oluyor. Ağrı yapmıyor fakat üst üste aynı noktaya vurunca ya da iğneyi tam dik konumda tutmayınca anlık acı ve sonrasında morarma oluyor bende. Bir de ilacı soğukken vurmamaya özen gösteriyorum insuline dokundugunda anormal bir ısıda olmasın demisti hemşire o da önemliymiş. Allah çaresiz dert vermesin diyerek kendimi üzmeden, şükrederek yapıyorum. Sağlıkla kavuşalım hepimiz inşallah