Sağ tarafım uzun zamandır kırık diye yiyemiyordum sadece sol tarafla. Bugünde sol tarafta dolgum düşmek üzere ve beni mahvediyor yemek yiyemedim. Napcam? Hamilelikte dişçi dokunmaz diyorlar ama zor durumdayım? Yaşayan var mı ? Nasıl bir yol izlemeliyimm