Canım maşallah 3 cm açıklık varmış ya, suni sancı bile verseler çok kısa zamanda o açıklık ilerler ve bi bakmışsın 8-10 cm, haydi ıkın diyolar sana.. ki belki de daha da ilerlemiştir açılman en sonkine göre.. işin kolay Allahın izniyle.. sabretmen gereken çok kısa bi acı olacak inşallah canım.. bizleri de içinden geçirmeyi unutma e mi?? Duana çok ihtiyaç var.. haftaya cuma ben erken doğum yapcam 34 haftalık 😞 daha da o güne kadar bekleyebilirse kızım.. Rabbim yardımcın olsun, yarın tam da buraya bebeğim yanımda sağlıklı diye yaz bize inşallah..bekliyoruz