Susamcik01 kanama alanı gözükmemesi çok iyi bu konuda uzmanlaştım🙈Kızımda kızımın kesesinin altında çok büyük bi kanama alanı vardı bu düşüğün baş düşmanı hamd olsun ama doğurdum,Şuanki sendeki bence adet kalıntıları ve tüp bebeksin sonucta normal bendede leke oldu mesala 2 kere aralıklı zamanlarda tek seferlik doktorum adet kalıntıları dedi ama yinede tedbirini aldırdı coraspin ve dupnoston yazdı