Lidia ay bu güzelmiş beğendim ben de düşünebilirim 😁 ben de böyle pantolonlu takımlara bakıyordum hep elbise tarzı olanlarla oram buram açılır milletin yanında rahat hareket edemem diye düşünüyorum, ama yorumlarda da hep elbise tarzı gecelikler öneriliyor özellikle sezaryen olursa bel lastiği falan değip rahatsız etmesin diye 🤔 bilemedim