Selam kızlar, 29. Haftamdayım, 32. Haftada çalışabilir raporu alacağım, ama kendime de güvenemiyorum. Bebeğin kafası aşağıda ağırlık yapıyor ve devamlı çişe çıkıyorum. İleriki haftalar daha da zorlar mı? Siz nasıl yaptınız? 37. Haftaya kadar dayanıp çalışan var mı?