Yarın 40. Haftama giriyorum. 39. Haftanın başında gittim nst de sancım çıkmıştı hafif gaz sancısı gibiydi . Doktor bi kaç güne gelir demişti ama bi hafta bitçek hiç tık yok . Bundan sonra ki süreçte sizin bağınıza geldiyse nasıl ilerliyor bilenler söyleyebilir mi ?