gayenecip 23+1 haftalık hamileyim aile sorunlarım var ve ağlamadığım gün yok bebeğime bişey olur mu çok korkuyorum nolur bişey söyleyin
Efecanan gayenecip 40 haftalık hamileyim aglamadan bi günüm geçmedi Allaha Şükür şuana kadar bi sıkıntım olmadı inşallah doğduğunda da olmaz. Ama bebek etkileniyor diye biliyorum
Ezgi14 gayenecip canm agladigin icin bir sey olmaz ama artik o da hissediyor senin hissettiklerini... Sen sakin kalmaya calis. Bebekte huzursuz olmasin
Bilge_mila Evet bebeğin hissediyor ve o duyguyu alıyor :( yüksek ses olsun annenin ağlaması üzülmesi stresi hepsini oda hissediyor..
Zeynozeyyo Geçenlerde komşunun kızı evlendi apartmanın İçinde davul çaldılar o sesi duyunca birden oğluşum bir yerde bir b üzüldü kaldı 😁35+4 dm suan Gerçekten hissediyorlar ve ben de çok sık Ağlıyorum Her şeye moralim bozuluyor dizi izlerken bile ağlıyorum İnşallah bebeğim bana benzemez