Kizlar instagramda hobidik diye bi site var orada yenidoğan hastane çıkışı olarak elbise var . Doğumun ertesi günü çekim yaptrcam hastanede, acaba tulum yerine elbise giydirilir mi kime söylesem el kadar bebege elbise olurmu diyolar. Sizce nasıl olur ,giydiren varmi aranizda