Hilal2905 O kadar heyecanlıyım kiiii dualarını eksik etmeyin🥰 38+4 Te alacak doktorum planlı sezeryan sizce erken mi Kızlar sezeryan için normal diyorlar ve artık sancılanmaya başladım ama hiç oturmuyorum doğuma 4 gün var hala ben iş peşindeyim😂
Hatice_Bahri Hilal2905 benımde normal doğuma 6 gün vardı planlı bı sekılde sezeryandı ılk çocuğum erken deyıl
280322- Hilal2905 bende 38+5 te olacağım ilk bebeğim olacak inşallah . Peki anesteziyi nasıl tercih ettiniz
Hilal2905 280322- spinal anestezi ile tercih ettim inşallah sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza🥰