yagizegemom yok yani pek doğumdan memnun kalanı görmediğim için açıkçası cesaret edemedim doğum paketine. 10.haftaya giriyorum. Muayeneleri pahalı testler almış başını gidiyor, kan uyuşmazlığımız varmış mesela ben bunu testi devlette yaptırayım diye gittiğimde öğrendim iğne vurulmam lazımmış çünkü riskli bişeymiş ama bana özelde onu bile sormamışlardı. Devlete gitmesem muhtemelen de öğrenmeyecektim yani.