Mrziyeimga_ Kızlar acil lütfen şuan sancılarım 5 dk da bire düştü artık gitsem mi hastaneye nişan sabah düştü
ada_2000 Mrziyeimga_ bende 5 dk 1 e düşene kadar bekledim Gittiğimde Doğum başlamıştı bayağı bi sezeryan olamadım bebek strese girmiş kakasını yedi bence git
Mrziyeimga_ balkizinbebegii az daha kalsaydım doğuracakmisim geldiğimde 6 cm ve şuan bebeğim yanımda Rabb’im herkesin yardımcısı olsun inşallah
Mrziyeimga_ enesayazmoom kahveremsi değişik biseydi ki bnde nasıl olacağını çok merak ederdim geldiğinde veya düştüğün de illaki fark edebiliceksinz
balkizinbebegii Mrziyeimga_ gözün aydın canım hayırlı olsun ne güzel hızlıca doğurmuşsun darısı başımıza ☺️
Nadiye06 Çok hayırlı olsun Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin biraz anlatır mısın cam Nisan şu yada ağrın nasıldı bende 39 haftada oldum