gevezeyazar1 ayyyy ne çektigimi ben bilirim. Bnmde ayaklarim şiştiği icin tirnak batmalari oldu hep. Onu kuafore gt çıkarttir canim ya da kendin cikarabilirsen cikar snra batikonla temizle akşamina ilthap kuruyor ondan snrada hep dikkat etceksin batmasina müsade etmiceksin. Ben 33haftalik hamileyim hala çekiyorum o sıkıntıyı