rkymrsn kuzum bizim bebis 33. haftada 2600 kiloydu. Doktor bize çok kızdı. Bir de ben normal doğum istiyorum tabi nasip olursa. Böyle giderse 4 kiloyu geçecek yemeyi içmeyi bırak dedi şekerden uzak dur dedi. 1 ay çok dikkat ettim yememe içmeme. Bugün 37+0′dayiz. Dün 2900 çıktı. Çok şükür diyorum ben. Bir yandan az mı diye de üzüldüm ama normal doğum diğer türlü çok sıkıntı. 3 ve biraz üstü doğduğunu varsayarsak çok iyi bence. Doğum şeklini nasıl düşünüyorsun bilmiyorum ama🥰🥰 sağlıkları yerinde olsun da