Benim ikinci gebeliğimde sürpriz oldu suan 13 aylık bir kzın var kendim 16+5 günlük hamileyim ve halen emiyor çocuk doktoru emzir dedi kadın doğum yavaş yavş kes dedi ne yapacağımı şaşırdım. Zaten bir haftadır da geceleri uyandıktan sonra çok geç uykuya geçiyor ne yapacağımı şaşırdım . Bir de emerken erken gebelik olabilir diyolar ya