Cgdm34 çok teşekkür ederim bende korkuyorum hala regl olmadım daha erken düşünmüyorum en az 3 ay beklemek istiyorum doktoru dinleyeceğim yani hayırlısı ne zamansa sağlıklı ve hayırlı evlat nasip eder inşallah 🙏 pataloji gönderdi benimde hala gelmedi sonuç