hasretin aşkım doktorun dediğinden çıkma ben o hatayı yaptım kürtajdan 1 ay sonra hamile kaldım rahim duvarım kalınlaşmadığı için bebek tutunamamış düşük yapmıştım ondan sonra zaten en az 6 ay bekle dedi ben 1 sene bekledim bu sefer de boş gebelik olduğunu öğrendim yine sağlıkla ilerlemesi maalesef bu sefer olur inşallah