GZMNY canım benim. İnşallah tez vakitte sağlığına kavuşmuş olarak alırsın yavrunu kucağına ve evinize gidersiniz. Benim de haftaya cuma 34 haftalık olacak nasipse , o gün doğum olcak, benim de sebep su azlığı ve su gelişi. Çok tedirginim doğrusu.. doğum nasıl olacak, bebek ne durumda doğacak , nasıl korkuyorum anlatamam.. kilosu filan iyidir inşallah canım, sütünle de daha da iyi olsun Allahın izniyle. Sen de bize dua et canim