Gebeyizbiz Zeynepzeynepm Sadece ben de oluyor zannediyordum sindirim konusunu yanlıž degilmişim 😃😃 Resmen sabahtan beri yedigim hersey midenden aşagi inmemiş gibi hissediyorum
minikpankekim Zeynepzeynepm ogle yedigim yemegin siskinligi duruyo hala uzerimde 😹 o aci eksimsi tat gelmesi hele 🤦♀️
balkizinbebegii Zeynepzeynepm çok oluyor. Hele bu ara yanma da başladı 23 oldum. Tavsiyem şalgam suyu olur tansiyon sorununuz yoksa sindirimi aşırı hızlandırıyor rahatlatıyor 🌸
Livaa12 Zeynepzeynepm Ben 32. Haftadaym ve cozum bulamadm . Hafta ilerledikce iyice zorlasiyor . Ama erken haftalardayken . Birazck sut icmek iyi geliyordum deneyebilirsiniz
isimsizzz Zeynepzeynepm Evet 🥺 Reflüm var ,5-6 saat önce yediğim şeyin tadı ağzıma geliyor,hayır yani saatlerdir ne işin var halâ midemde bi git artık 🤦 hamilelikte mide geç sindirir geç boşalırmış 🙄
Bellabells Zeynepzeynepm 9+2 beş haftadır kusma ile uğraşıyordum.bu hafta sindirememe reflü mide ekşimesi yanması. Her türlü yediğim midemde akşama kadar duruyor. Midem çürümüş gibi oluyor.bir fikri olan Allah rızası için bir yöntem söylesin. Mideye ne iyi gelir.hafif bir kahvaltı bile sindirilmiyor midemde