Ezgi14 Aasslliik ben molfix aldim.. Suraya bir bakin muhakkak https://www.instagram.com/p/BoHBsP8HOdE/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1ueayo3vfppw7
Nnzhktt Aasslliik e bebegin endi markasından çok memnun olan arkadaş duydum bende ondan aldım gerçekten dokusu çok güzel bakalım deneyip görcez
Ezgi14 Aasslliik canim bazisinin iyi dedigi bazisina iyi gelmiyor. Cok stok yapma iyi gelmeme ihtimaline karsi. Benim molfix i tercih etme sebebim iceriginde kimyasal olmamasi.
Ezgi14 Aasslliik daha bebegim dogmadi canim . ben indirimde gorunce 60li paket aldim. İyi gelmezse sleepy alacagim. Cok almadim o yuzden
SevgiIbrahim Sleepy önerdiler bana sleepy aldım ve göbek bağı için oyuntusu var. 1numarasını gecen mıllıpazardan aldım bılmiyorum ordada varmi.. 70li paket 23lira😍 ve 2numara aldim 42li paket 23liraydi