Sibelemreemre Kaçıncı haftada oluyo ben sezeryan olmak istiyorum sizce kaçıncı haftada aliyirlar bilgisi olan vardı
Sacmalama_engiinn Sibelemreemre sakıncası yoksa sorabilirmiyim normal doğumu kendin mi istemiyorsun ve neden istemiyorsun
Kadriyeeren203 İkinci sezeryanımı olcam 38+5te alcak 38i doldurmayı bekliyorlar genel de herhangi bir sıkıntı yoksa Sibelemreemre
280322- Sibelemreemre Benim hiç tecrübem yok ama 38+5 de olacağım Allah nasip ederse , bence en azından 38 - 39 arası olmalı diye düşünüyorum yani
Sibelemreemre Sacmalama_engiinn 2 kızımda suni sanciyla dogum yaptım ve çok zor sabah veriyorlar 7 de ve 8 de doğum yaptım çok acı veriyor bide üstüne basur cekiyorum doğumda ikinmadan dolayı zorlanip çok kötü oluyo 1 ayda onu cekiyorum o yüzden bunda normal istemiyorum
Sibelemreemre 280322- him benim normal doğumlar 40 hafta 5 gün 2 cide 40 hafta 3 günde oldu bakalim bu nasıl ve ne zaman olcak
minikmucizem_21 Benim doktorum 39 da alıyoruz dedi bende seyzan olacağım mecburi benim ilk doğumum seyzan çünkü
Annemommm Sibelemreemre belirli bir zaman olmasına gerek yok en annebebekdostusezeryan doğum başlayınca yapılan sezeryandır cunku cocuk anne karnında kalması gerektıgı kadar kalmıs olur