Lavinnn oksapar dünyasına hoşgeldiniz :)) dğnyanın en keyifsiz iğnesidir, acıtırx morartır, ödem yapar.. ben de ilk yaptığımda göbeğimde 4-5 farklı yere sokup çıkardım bir türlü yapamadım karnımdan kan akıyordu rezil bir haldi. Sonra sapladım resmen ! Daha sonra hep eşim yaptı. biz şöyle yaptık, ödem olduğu için göbek deliğinin 4 farklı yanından yaptık her akşam zira ödemin üstüne iğne yapmak iyice can yakıcı. Her gün bir tarafa yaptık 4. Güne dek en azından ödem dağılıyordu..