Mommyatlas tek önerim ne kadar dik kalkarsan o kadar senin için iyi olur. Doğumdan sonra kısa yürüyüşler yap ama sık sık yap. Ağrın olduğunda yürümek için zorlama kendini, bol bol duş al sütün gelir hemde ağrın azalır ve bol su ve sıvı şeyler tüketin 🥰sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏ben genel anestezi oldum