denizefe ebe tarıh vermıstı gel dıye gttm bugun neyse kıloma tansıyona falan baktı 18haftalık gebeyım 1kılo almısım neyse ck ıyı falan dedı bu arada ıkınck gebelıgım bu dedıkı tetenoz asını yapalım daha ck erken ama dedım ılkınde 20den snra yapmısdınız gelmısken yapalım yapblırız yanı dedı ben dedm yok kalsn 2hafta snra gelırım ben 🙄 normaldede yapılıyomu acaba 18haftada yoksa ebe yakalamısken yapayımmı dedı
denizefe BusraSY benmkılerı 20den snra yaptgı ıcın yaptrmadım vla bugun yalan yok ck erken gbme geldı