Dün sabah yatışım yapilmak uzere sabah 9 da hastaneye gittik sancılarım duzensizdi ama 90lari gorduk nstde alttan muayene yapıldı sonrasinda 3 cm açıklık vardı.Dogumhane katına çıkarıldım bi tane suriyeli genç kadinla ayni odadaydim o sanci cekiyordu bagiriyordu sürekli.Ozaman bana sancı takılmadı aç karna gittiğim icin sancidan once bebek icin besleyici serum takıldı bana.Yanimdaki cok bagiriyor atıyor kendini yerden yere psikolojim yerle bir oldu zaten 6 cm açıklığı vardı onun bide benden büyük ben 23 yaşındayım dedim bu dayanamiyorsa ben daha toyum doguramicam kesin dedim bide epidural almış 2 doz sonrasinda ama öyle bir bagiriyorki gercekten yanındayım ben dayanamadim dedim baska odaya alın beni neyse sonrasında bana sancı takıldı basta hafif vuruyordu sonra baktim bagirmadan inlemeye çalışıyorum 😂sonra yanima annem geldi bana sancı geldikce yatağın başını sıkıyorum sonra aradan 2 saat geçti sancilar artmıştı yavas yavaş 2 kere muayene oldum 3 cm açıklık duruyor hala suyumu patlattılar bebeğim kakasini yapmış biraz yeşilimsi gelmis su neyse sancim daha cok artti sonra aradan biraz zaman gecti acilma olmazsa sezeryana alicam dedi doktorum bende sezeryandan cok korkuyorum istemiyordum açıkçası.sonrasinda işte sancim baya siddetlendi eşim yanima girmeyi cok istedi ama doğumhane katı olduğu için erkek sokmuyolardi ebe sağolsun 5 dk görmesi icin soktu yanıma ne olduysa o sıra oldu nevrim döndü nefesim kesildi bi anda eşime diyorum ki ben olucem beni merak etme bj yandanda ıkınıyorum o hisle😂😂ama üst üste geliyor sanci saniye saniye doktorum geldi koşa koşa muayene yapicak izin veremiyorum😂 üst üste geliyor sonra bi bakti tam açık bebek geliyor benim bi an acım dindi şoka girdim 3 cm artmıyordu çünkü bi anda nasil 10 oldu.Ama ben sancılarım geldiği sırada hiç bagirmadim hep icimden inleyip durmustum hep en kötüsüne hazırladım acının.O kadin benim gözümü cok korkutmuştu gerçekten kim olsa korkardı sancidan doğumdan eminim.Ama gerçekten herkesin doğumu apayrı oluyor ben 4,5 saat suni sancı aldım.dogumumda gayet iyi geçti ben bagirmiyorum dogururken bile doktorum bağır diyordu😂sonra bebişim dogdu çok şükür dikişlerim atıldı dikiş sırasında da daha yoğun hissettim şahsen acıyı acı hissi vardı bende doktorum kız niyr hiç tepki vermiyosun bişey oldu sanıyorum sana diyor çünkü benden önce o kadın doğuma girmişti bi bucuk saat önce falan çocuk doğdu ağlıyor bakıyorum o hala bagiriniyor diyorum bu kadina napiyolar.ama sanki banada çok dikiş yapıldığını hissediyorum vajina tarafim degilde makat tarafim cok acıyor benim oturup kalkarken yururken çok zorlanıyorum bi kac güne gecicek dedi doktorum batikon antibiyotik falan yazmıştı onlari kullanicam.Neyse şunu da belirtmek istiyorum kimsenin kötü doğum hikayesi gördüklerimiz gözümüzü korkutmasın bende negatif doğum hikayesini gözlerimle izlemiş oldum ozaman korkmustum sancıları çekip dogurana kadar elbet acı çekiyoruz doğum bu kolay değil tabiki kendimize guvenmemiz en doğrusu olacaktır.ben yaşım daha genc yapamam gücüm yetmez diye düşünmeye başlamıştım ama inandim inat ettim daha çokta kendimi hep normal doğuma sartladim ve başardım.sizinde doğum korkunuz olmasin dogurur doğurmaz sancı acı denen hiçbir şey kalmıyor sadece işte şuan makat tarafimdaki dikiş zorluyor beni eriyen dikiş atılmış ama hala pişman değilim normal doğurduğum için biliyorum ki bu da gecicek hamilelikte yaşanılan şiddetli ağrılar doğumda cekilen sancı gibi unutulacak zaten önemli olan her anın keyfini hatırasını yaşamak değil mi ben böyle yapıyorum şuan ki acıma ragmen minik mucizeme baktıkça değdi ya diyorum hamileliğim boyunca çektiğim bütün ağrılara olumsuzluklara doğumda çektiğim sanciya değdi diyorum o şuan yanımda uyuyor ve çok tatlı minicik insan inanamıyor meni ve yumurtadan oluşan bu dünya tatlısı bebegin kendisinin olmasına.🥺❤️🤲🏻 bebegim 3230 gram 51 cm doğdu.Rabbim evlat sahibi olmak isteyen anneliği hakeden herkesin kucağını doldursun inşallah.Hersey gönlünüzce olsun 💖