Kzbnzm1997 Bugün rahatsızlandım acile gittik kötü bişey çıkmadı ama kist var dedi yumurtlama kisti dedi zararsız dedi bebek büyüdükçe baskı yapar ağrı olabilir kasılma dedi böyle olan var mı
ArzuOrhanYldrm Kzbnzm1997 evettt benimde sol tarafımda kis var 36+3 üz bebeği besleyen kis olabilir şuan müdehale yapamam dedi banada
Kzbnzm1997 ArzuOrhanYldrm He bende 8+6 bugün korkacak bişey yok doktoruna da danış bi dedi ama aklıma takıldı böyle olan bu konuda bilgisi olan var mı acaba diye
ArzuOrhanYldrm Kzbnzm1997 evet sen genede her doktora gittiğindee tedbirini al ve sürekli hatırlat canım ben öyle yapıyorum valla