Minikmucizem199 Yani bebek aşağıya mi inmiş tehlikeli durum mu 28 haftalık hamileyim devlet hastanesine gittim öyle dedi soru sormama da müsade etmeden çıkabilirsiniz dedi kafam karıştı bebek kasıkta nedir
Taricat Minikmucizem199 bu devlet hastanesindeki doktorlara anlam veremiyorum gerçekten 😠 bebek kasıkta diyip hiçbir açıklama yapmamak ne demektir ya 🤷🏻♀️ acaba doğum pozisyonunu almış ters dönmüş mu demek istiyor anlayamadım
Fatmaugurdoku Minikmucizem199 evet dönmüş aşağıya inmiş demek zaten bu haftalarda hep hareket halindeler döner dururlar 33 34 den sonrası daha önemli
kbralya01 Minikmucizem199 gayet normal kasıkta olması ben 31 haftalık hamileyim kız bebiş bekliyorum inş devamlı kasıklarımda en fazla göbeğimin altında hemen daha hiç yukarı çıkmadı doktora sordum ne zaman çıkar yukarı diye canı ne zaman isterse annesi endişe etme normal dedi 😂 sizde endişe etmeyin normal yani daha alanı geniş canı nerde isterse orda oluyor
Minikmucizem199 -GK11 benim erkek şimdiye kadar hep yukarıda hareket hissederdim 3 gündür affedersin aşağa doğru tekme atıyor
Fatmaugurdoku Minikmucizem199 makat geliş dediyse poposu aşağıda kafası yukarda demek inşallah doğuma kadar döner kafası aşağıya iner daha zamanın var korkma inşallah her şey yolunda gider 🤗🤗