Seydaamuratt Kızlar karnımın sol tarafında Bi ağrı var. Sabahta vardı geçti şimdi yine girdi ağrı baya şiddetli. İnternetten baktım rahim büyüdüğü için bebek büyüdüğü için oluyor normal falan yazıyor. Sizde oldu mu endişelenmeli miyim? 10+6 günlük hamileyim.
dahabirmavi Seydaamuratt ben de 11+6 yım ama bir hafta öncesinde benimde yoğun ağrım oluyordu bende sizin gibi netten böyle okumuştum normal mi tam olarak bende bilmiyorum 🤷🏼♀️
Aylin355 Seydaamuratt Ben sol taraf ağrısıyla gittiğimde böbreğimde büyüme çıktı enfeksiyon da vardı bi görünmenizi tavsiye ederim
Seydaamuratt Suheda_18 enfeksiyon vardı bende doktor ilaç verdi sonra kontrole gittim bittiğini söyledi. İnşallah tekrar etmemiştir 🙍♀️
Seydaamuratt Aylin355 bugün hiç ağrımadı mesela sizin ağrı sürekli miydi benim sadece dün oldu. Bir hafta sonra randevum var o zaman sorarım artık
Aylin355 Seydaamuratt Benim şuan ağrım yok olduğunda acile gittim zaten, 2 kez falan oldu sol taraf ağrım geçti sonra bende kontrolü bekliyorum tekrar