yanealakanealakaa hanımlar 4 gündür falan ateşim düşmüyor. sürekli 38 40 falan çıkıyor. denemediğim yol kalmadı her gün hastanelik oluyorum bi çözümü olan var mı allah rızası için, yanıyorum aynı zamanda çok üşüyorum
busraninprofili yanealakanealakaa canim sirkeli su ic. Dusa gir dus suyunun icine sirke koy. Sirkeli bezi islat eklem yerlerine falan sur.
yanealakanealakaa Aselsmoms enfeksiyonum 2 aydır falan var ama hiç böyle olmamıştım böbrek genişlemesi varmış galiba ondan oluyor ama ateşimi bir türlü düşüremiyorum
Kadriyeeren203 Kadın dogumcuna danış enfeksiyon varsa mutlaka antibiyotik kullanmalısın allah acil sifalar versin inşallah geçmiş olsun
yanealakanealakaa Kadriyeeren203 kadın doğumcu antibiyotik verdi kullandım ama ateşim için bi etkisini görmedim maalesef
Kadriyeeren203 Ateş vucutta bi mikrop enfeksiyon olduğun da çıkıyor ama ilacin mg mı yetersiz kalmis da olabilir yanealakanealakaa
yanealakanealakaa busraninprofili ateşim arada yükselip düşüyor, diğer günlere göre daha iyi hissediyorum en azından yavaş yavaş iyileşiyorum sanırım 💕
yanealakanealakaa Kadriyeeren203 üroloji doktoru zimaks diye bi ilaç verdi, günden güne iyi geliyor çok şükür