enesayazmoom Kızlar çantamı hazırlamıştım bugün eksik vs kaldı mı diye kontrol etmek için açtım kıyafetlerin ve battaniyeler biraz kırış mis tekrar ütülesem birsey olur mu..? Yıkamadan
KeremikoBayky enesayazmoom ben kendi pijamalarımı sabahlık geceliklerimi ütüleyip askıyla takım elbise kılıfına koydum
enesayazmoom Düzenleyici almamış tim poşetle koymuştum ondan kıristilar sanırım düzenleyici alsam mı.? Öneriniz var mı
enesayazmoom KeremikoBayky 2 valiz yapmam gerekiyor o zaman ben bir valiz bir de bebek sırt çantası hazırladım
KeremikoBayky enesayazmoom ben kendim eşim ve hastane hediyelikleri için bir valiz bebiş için anne bebek çantası puset ve takım elbise kılıfıyla gidicem
Udu Dnz35 aa sevindim o zaman işe yaradığına kendi esyalarimla bebişin esyalari duzenli olsun istedim boyutlardan şüpheliydim 😊