QUEEN0888 he canim mende etmisem ozumde qizlardada bu 3 hamilelikde oglan dedi duz cixdi . Menim padruqam var o 1 aylik hamilede oglan idiyir oglan gelir cinde deyir yo inanmiram abort etmeknisdirem derem etme qizlardan sorusum . Gorum instata yada bele duzqun hesab acan hekim varsa nomresin maraqlanim oglan dese saxla